Dick-Paul, Leon en Mikolaj op reis door Zuid-Oost Azië!

Alles in orde!

We hebben gelezen dat in Bangkok de noodtoestand is uitgebroken (zie nu.nl)

Er zijn hier demonstraties, omdat het volk de corrupte regering zat is. Dit leidt soms tot geweldadige rellen.

Maar wij zitten in een gebied in Bangkok, dat daar totaal geen last van heeft! Bangkok is een stad van 11 miljoen mensen, dus zo groot dat wij er totaal geen last van hebben. Dus voor de mensen die zich eventueel zorgen maakten door dit nieuws. Vreest uniet!

En daarbij gaan we overmorgen hier weer weg naar Macau! Bij deze hopen we jullie weer op de hoogte gesteld te hebben!

Reacties

Reacties

jacoline

ik ben blij te horen dat het goed gaat met jullie en goede reis naar Macou.
knuffel

Mik

Beetje rellen joh. Ik kan niet eens meer Thailand in via de grens hier als ik zou willen gasten. Cambodja en Thailand zijn allebei flink bezig met troepenopbouw langs de grens. En de mafkezen hier hebben er zin in denk ik, want eerlijk is eerlijk : er zin in hebben is alles wat ze hier hebben. Ajuuuuu

Anne

we hebben jullie avontuur met veel belangstelling gevolgd
het was al spannend voor ons om jullie verslag te volgen, laat staan voor jullie om het in werkelijkheid mee te maken.
ik begrijp dat jullie woensdag weer thuis komen?

goed plan, want dan kan je weer een beetje aansterken
volgens mij zijn jullie en paar kilo kwijtgeraakt
gauw een een grote uitsmijter halen bij de Sunset

groetjes en gauw tot ziens
Anne & Marian

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!