Dick-Paul, Leon en Mikolaj op reis door Zuid-Oost Azië!

Desert Safari

De tweede en tevens laatste dag begon eigelijk net als gisteren. We zijn weer een stukje wezen varen naar het oude gedeelte van Dubai. De ondragelijke hitte was ook vandaag weer present, dit zorgde er voor dat we niet de hele wandelroute die we van plan waren hebben afgemaakt. Maar dat nam niet weg dat het alsnog een mooie setting was waar we doorheen liepen. Als je aan een Alladin-film of Assasins Creed denkt, kom je heel goed in de buurt van de sfeer waar we ons in bevonden. Heel typisch arabisch allemaal.

We zijn ook in een Hindoestaanse wijk terecht gekomen, dit was nog sfeervoller dan de rest van Dubai. Hele vrolijke mensen, heel kleurrijke steegjes en een stuk aangenamer dan in de moslim wijken van Dubai.

Na van deze wandeltocht bijgekomen te zijn, zijn we vertrokken naar de Sahara met een 4WD. Een uurtje rijden vanuit het centrum van Dubai en we stonden midden in de woestijn. Hier hebben we, na wat foto's genomen te hebben, ruim een uur over de zandheuvels geraced. Bijzondere ervaring, maar na een uur heb je wel het idee dat je uit een droogtrommel komt. DP z'n maag draaide rondjes bij aankomst op het kamp, waar we de avond zouden doorbrengen.

Hier konden we lekker bijkomen onder genot van een lekkere sheesha (zie vorige item). Ook stond er een bbq voor ons klaar en hebben we ons tegoed gedaan aan wat spaghetti. Uiteraard was hier ook een buikdanseres aanwezig. Leon dacht: 'Laat ik een foto nemen van deze dame.' Maar de dame dacht, als jij een foto van mij maakt, wil ik met je dansen. Dus Leon werd zo de dansvloer op getrokken en hij kreeg een passend rokje aan gedaan. Het bleek dat Leon hele losse heupjes had opeens ;)

Maar nu gaan we ons voorbereiden op de reis naar Bangkok, dus tot het volgende avontuur!

Reacties

Reacties

oompie wiggert

zo te zien is het een supper vakantie voor jullie
zorg maar dat jullie niet verdroogt thuis komen
zo te zien hebben jullie het goed naar de zin
je moet wel een heel dikke portemone daar hebben daar zo te horen
je bent daar zo te zien DIREKTEUR
ik weet niet of dit bericht goed naar jullie over komt ik ben niet z,n kei op die pc maar dat weet je wel
gr maar weer oom wiggert en tante maartje

4e wiel aan de ferrari in curacao

hey gasten, jullie leven nog, beter! anders was het zo alleen voor mij daar. Is idd wel warm daar he? ben er geweest toen ik naar dat plakbaarden land moet, ik zou die lui nog steeds voor geen meter vertrouwen! zal wel aan mij liggen. Hier is het trouwens ook niet echt koud hoor, graadje of 35, lekker windje erbij, goed uit te houden. Best een leuk eilandje, van alles te doen. van de week gaat maaike met die dolfijnen zwemmen en we gaan om de dag naar een strandje. Veel mooie vrouwen hier maar ik heb natuurlijk maaike. Hebben jullie daar al bacardi gevonden? ik hier wel en het is de helft van de NL prijs, dus misschien blijf ik wel langer hier.
alles is hier trouwens extreem goedkoop, beter man.
verder vanuit hier weinig te melden. Houd je zelf nog een tijdje heel daar en kijk maar goed om je heen! max foto's maken en genieten!

doe ik hier ook.

vanuit de hangmat met een baco erbij, HAVE FUN EN TOT ZO!!

laters

4e wiel aan de ferrari in curacao

o ja, le, ik wist niet dat je lossen heupjes had, wel van lossen handjes! haha.
kijk uit met die vrouwen daar anders moet je ze meenemen!

laters

appie houwaart

hee buurjongen en kornuiten

ik vind t echt onwijs wat jullie aan het doen zijn.

lekker de wereld aan het ontdekken en zo

wel fucking heet maar toch...
( hier lijkt t fucking wel herfst)

blijven schrijven hoor...ik vind dit echt kicke

gasten have fun
en kijk uit

greetz ap

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!