Dick-Paul, Leon en Mikolaj op reis door Zuid-Oost Azië!

Introductie

Beste vrienden en familie,

Welkom op onze log, hier gaat het allemaal gebeuren! Wij gaan proberen een zo gedetailleerd mogelijk verslag te maken van onze avonturen op deze site, dus houdt hem geregeld in de gaten!

Zoals te zien is op de kaart gaan wij, nadat we in Dubai een paar dagen zijn opgewarmd, landen in Bangkok (Thailand). Vandaar nemen wij het openbaarvervoer naar het zuiden en hopen aan te komen in Maleisië. Hier zullen we een week of 5 verblijven. Als we in Singapore zijn aangekomen komt het 4e wiel

Wink
aan de wagen DJSipons tegemoet, deze ervaren militairzorgt voor de benodige morele support(lees: baco) om opBorneo de reusachtige berg Mount Kinabalu te beklimmen (4100 mtr hoog!!).
De laatste week gaan gaan we naar Hong Kong en Macau (China) om nog even wat goedkope electronica in te kunnen slaan alvorens we weer naar huis vertrekken!

Gegroet,

DPLM

Reacties

Reacties

4e wiel aan de ferari

klojo's,
hoest? al verdwaald? haha dat gebeurd toch al voor jullie in dusseldorf zitten. ik ga eerst nog ff naar curacao en de ardennen en dan kom ik jullie daar ff naar rechts richten en al die arme kleine kindjes weg trappen en gaan we daar lekker feesten gasten! haha

doe me af en toe ff wat tips en zo, wat ik mee moet nemen.

laters
sippo

Mysterycouple

Tussen al die berichtjes van Sippo door ook maar eens even een reactie van ons.

Maak er wat van en geniet ze in Dubai.. onthou wel het is niet alleen maar goud wat er blinkt hoor ;))

Oja ennehh Miko sorry dat ik in in je laatste DB uurtjes niet kon steunen :P:P

Mariska

Nog 2 daagjes hier in Nederland en dan gaan jullie.... Ik ga jullie (en vooral Leon dan he, sorrie Dick en Mik) heeeeeel erg missen. Maar ik hoop dat jullie t super gaan hebben daar.

O en ik heb gehoord dat alle mooie Thaise vrouwen omgebouwde mannen zijn. Dus ik zou er niet te veel naar kijken en zeker niet aanzitten!!!!

Dikke kus

Mariska

Floris

Gasten, enorm veel plezier gewenst de komende weken! Coole trip man! Ben heel benieuwd naar jullie belevenissen en ervaringen dus ik houd deze site goed in de gaten.

Maar met Sip erbij kan het zeker niet meer fout gaan volgens mij! ;-)

Groet,
Floris

arianne

heel veel plezier daar..en vergeet niet ons op de hoogte te houden! ook mooie foto's maken leon. ik vermaak me sis wel:D
en idd dat van die vrouwen had ik ook gehoord haha.

groetjes arianne

4e wiel aan de ferari

tsja, om jullie te vervelen weer een berichtje, maris maak je niet druk ik zal je wel vermaken als lé weg is, haha. niet happen lé!
maar over die vrouwen daar in het gebied, klopt vaak wel, dus eerst ff checken en dan zal je toch ff moeten voelen, maar dat komt wel goed.

wat waren nou die nummers van de trein? ben ze al weer kwijt.

ps. waar ligt dusseldorf? is dat ver reizen? heb geen zin om het op te zoeken.

laterssssss

Leon

He Sip voor de treinnummers moet je bij dp zijn, die heeft de tickets. Dusseldorf is 191 km van Zwolle. Ga je met je Ford of met de NS?

mariska

dacht het niet met dat voelen sip... grapjas.

Linda

He Leon, hou je wel je paspoort en je bankpas goed in de gaten!

Heel veel plezier allemaal

rijanne en jaap plus leontien en robin

He jongens heel veel plezier daar en scoor een paar ipods voor ons alvast bedankt en leon kom op tijd terug voor het klussen bij ons in huis .

dikke kus van de kids en heel veel liefst .
p.s ik zal je wel missen hoor ook al zie ik je niet zo heel vaak xxxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!