Dick-Paul, Leon en Mikolaj op reis door Zuid-Oost Azië!

De grote dag

Beste familie, vrienden en collega's

De grote dag is aangebroken, vandaag vliegen DP enLeon richting Dubai. Over een uur zullen wij met de NS treinen naar Arnhem om vervolgens de ICE naar Dusseldorf te nemen. Wij zullen om 15.15 vanaf dusseldorf vliegen naar Dubai.

We hebben er beide enorm veel zin in en we zullen jullie zo snel mogelijk op de hoogte houden van onze verdere avonturen.

Groet,

DPLM

Daniëlla

Heel veel plezier en geluk jongens!
Pas goed op jezelf en hou je ogen open voor al het moois wat jullie gaan zien!
Groetjes uit Katwijk

Piet Pils

Goeie stoom gasten!!

4e wiel aan de ferrari

hey gasten, zijn we eindelijk van jullie af hier in NL?! Beter wordt het eindelijk weer een beetje leefbaar, die Pool had zn best al gedaan daar, goeie zaak, laat hem maar mooi verkennen daar. en als we dan een week geen contact meer met hem kunnen krijgen weten we dat WIJ daar NIET naar toe gaan! haha. nou hopen dat jullie geen treinongeluk krijgen of dat het vliegtuig niet neerstort, dat er geen drugs in jullie tassen wordt gestopt en dat je in DUBAI niet opgepakt voor onzedelijk gedrag of zo, niet te veel drinken en 'moonen' daar, uit ervaring weet ik dat ze er daar niet zo van houden. Je kan er wel mooi werken aan je kleurenschema, want dat heeft natuurlijk wel de hoogste prioriteit op vakantie. Ik ga vanaf zaterdag eerst ff wat voor kleuren op Curacao, daarna moet ik ff relaxen op mn werk om dan weer naar de ongelooflijk mooie, schitterende, prachtige rutgevende belgische ardennen te gaan. daarna me tas weer in pakken en kom ik jullie vervelen, ik kan niet wachten! oja ik mocht niks meer vragen en jullie website niet te veel vervuilen, dus ik zal niet vragen hoe de vlucht was, of het lekker weer is (weet ik al want één van mn eigen kaderleden zit er nu ook), of jullie een mooi hotel hebben en of jullie al mooie dingen gezien hebben.

zo ik heb weer genoeg vervuild, laters en succes daar