Dick-Paul, Leon en Mikolaj op reis door Zuid-Oost Azië!

De reis naar de zinderende hitte

Hallo familie, vrienden en kennissen.

Wat een fantastische dag hebben wij achter de rug, zoveel indrukken en dat binnen 1 dag. Eerst zullen we beginnen met de vliegreis, want die is ook wel het vermelden waard. Wat hebben wij voortreffelijk gevlogen zeg, als koningen. De vlucht met Fly Emirates was werkelijk ultraal-inclusive, hapjes en drankjes werden continu aangeboden. Daarnaast bestond er de mogelijkheid om zeker 10 verschillende filmste kijken op schermpjes in onze stoelen. Ook konden we gezellig doormiddel van deze schermpjes spelletjes tegen elkaar spelen zoals schaken, dammen enzovoort, dus heeft Leon, DP lekker ingemaakt met Dammen

Laughing

Rond een uur of 12 lokale tijd zijn we in Dubai geland, daar werden we gelijk geconfronteerd met de zinderende hitte. Zoiets hebben we nog nooit meegemaakt, wat een klap was dat, zeker 35 graden, terwijl het al middernacht is. Op het vliegveld hebben we zeker dik een uur in de rij gestaan bij de paspoortcontrole, wat een drukte zeg op dat vliegveld. Enorm veel gastarbeiders uit Bangladesh waren geland om in Dubai te werken, daardoor hebben we zolang in de rij gestaan.Nadat we de rij hadden doorstaan en eindelijk buiten waren begon de volgende strijd! Zorg dat je een taxi bemachtigd. Er stonden letterlijk rijen dik mensen te wachten op een taxi. Om de paar minuten kwam er een vlaag taxi's voorbij en rende een gedeelte van alle rijen op de taxi's af. Gelukkig kan Leon heel hard rennen en kon hij er vrij snel een bemachtigen voor ons.

Eenmaal aangekomen in het hotel en wat ruzie met het pasje waar de hotelkamerdeur mee open gaat, konden we op zoek naar wat eten (BurgerKing!) en een tukje doen voor het ontbijt op ons stond te wachten (intussen 3:30AM)

Lisette

DP in maken met dammen is niet een onwijze kunst hoor Leon :P

Mysterycouple

Dat lijkt me nou helemaal top om je als een sjeik te voelen in zo'n toestel.